DKNY Cozy ALE!

Rauhoitin hermojani tekemällä "ikkunaostoksia" nettikaupoissa ja bongasin erään aletuotteen, josta haluan vinkkaista teille. Jos olet kytännyt itsellesi DKNY: n monikäyttöistä Cozy-neuletakkia, niin sellainen on nyt theoutnet.comissa hintaan 72,22 €, lyhyempi malli tuohon hintaan ja pitempi satasella! Normihintahan tuolla on pitkälti toistasataa ja pitkä malli on yli kahdensadan ja vaikka postikulut ovat 15 euroa, niin silti alehinta jää kaiken kaikkiaan edulliseksi. Minä ostin oman Cozyni kolme vuotta sitten Lontoon Harrodsilta, koska sellainen siellä eteeni sattui. Tässä postauksessa esittelen Cozyn kätevyyttä ja nyt kun olen jo vuosia tuota neuletakkia käyttänyt, niin täytyy todeta, että kyseessä on ihan superkätevä vaate. 

Arvelin, että pärjään yhdellä Cozylla, mutta sitten tilasin Outnetista huippuedulliseen hintaan syklaamin värisen, jossa on vähän lyhyempi helma ja sitäkin olen käyttänyt jatkuvasti. Viime lauantain blogikirppikseltä löysin DKNY Jeansin meleeratun harmaan, napillisen ja leveähelmaisen Cozyn kympillä ja pakkohan se oli ostaa. Kympillä, ihan käsittämätöntä. Tarvitseeko vielä erikseen mainita, että Cozy on siis aivan ehdottomasti suosikkivaatteeni? :D 

Theoutnet.com on nettikauppa, josta olen tilannut jo pitkään vaatteita. Olen tehnyt sieltä huippulöytöjä, toimitus on ollut nopeaa ja kyseessä on luotettava kauppa, joten jos haluat Cozyn niin käy tilaamassa!

Kommentit