Hurja muodonmuutos: haalistuneesta takkupörröstä geometriseen sileäkarvaisuuteen

Aika moni nainen on varmaankin haaveillut muodonmuutoksesta ja monet tykkäävät katsella erilaisia tyyliohjelmia, joissa jollekulle loihditaan uusi look. Olen monesti haaveillut, että pääsisin tyylinmuutospäivään, mutta eipä sellaisia oikein äkkiseltään tule vastaan. Siksi onkin itse kehiteltävä jotain ja viime kerralla kun menin kampaajalle, otin ennen/jälkeen -kuvat, jotta joskus saisin todistusaineistoa siitä, että en näytä aina ihan samalta ja että minulla olisi edes jonkinlainen wannabe-muodonmuutosleikki.

Ennen -kuva on hyvinkin luonnollinen ja jos joku ihmettelee, että miten ilkeän julkaista itsestäni ihan tavallisia kuvia tällä pärställä ja tällä kropalla (tällaisia kommentteja olen kuullut), niin vastaan, että tuoltahan minä näytän ja mielipiteitäni asiasta voi lukea täältä!

Suttuista kampausta selittää se, että olin juossut kuumeisena koko aamupäivän siellä sun täällä ja olin menossa kampaajalle enkä viitsinut panostaa kuontalooni. Jotenkin kahdeksankytluvun look mielestäni ja aika huoletonkin - ei sitä aina jaksa olla sliipattu ja chic. Ja joskus on niin halvatunmoinen kiire, että ei ehdi juuri peiliin vilkaista vaan kyttää kelloa, että ehtii hoitaa miljoona asiaa ennen kampaajan tuolille istahtamista.
ENNEN
Voisi sanoa, että hiukset ovat luonnontilassa ja äitini mukaan otsatukka on kuin kyntöruunalla.
 Kuitenkin rakastan luonnontaipuisia hiuksiani ja ne sopivatkin itsepäiseen ja kesyttämättömään luonteeseeni.

JÄLKEEN
Siistitty otsis ja suoristetut karvat. Ja jostain syystä pyöreämmän näköinen naama. Jotkut tyyliasiantuntijat
ovat sitä mieltä, että silmälasillisten ei pitäisi leikkauttaa otsista. Mutta ilman otsista näytän vielä pöllömmältä!


Heipat tasapitkille latvoille ja
 tervetulotoivotukset tsik-tsik-tsik -saksitulle kasvoja kehystävälle kampaukselle.
Geometrinen look
Taidonnäyte liukuvärjäystekniikasta.
Onko tämä sileä, kiiltävä, pitkä ja upeanvärinen karva oikeasti minun
vai laittoiko kampaaja päähäni kenties peruukin?
KAMPAUKSESTA VASTASI 
SANNA PIILI/GROOVESTYLE

Kommentit