Joulurentoutusmeditaatio lahjaksi Sinulle

Tässä tulee joululahjani blogini lukijoille. Olen tehnyt rentouttavan meditaation tai miksi sitä haluaakaan kutsua... Tiedän varsin hyvin, että kaikkiin tällainen ei uppoa, mutta olen saanut paljon hyvää palautetta rentoutushoidoistani ja siksi uskalsin tehdä tällaisen julkisesti. Tämä on siis ensimmäinen julkinen harjoitus, jonka olen tehnyt ja minua vähän jänskättää, että miten tähän suhtaudutaan. Jos et innostu tästä, niin tätä ei ole pakko tehdä, se on niin yksinkertaista. Jos kuuntelet harjoituksen, niin toivoisin, että jättäisit palautetta.

Minä olin ennen ihan surkea kuuntelemaan rentoutusharjoituksia ja päässä vilisteli kaikkea ylimääräistä, ajatukset harhailivat ja välillä jäin vatvomaan harjoituksen pitäjän äänenpainoja ja sanavalintoja. Jos piti kuvitella itsensä järveen uimaan, niin minä aloin miettiä, että minkälämpöistä vesi on ja paistaako aurinko ja meneekö kohta vene ohi ja aloin nähdä kaloja ja kohta päässä soi tappajahain tunnari ja todella harhauduin aina aivan ihmeellisille urille. Mitä enemmän yritin rentoutua, sitä jännittyneempi olin ja sydämen lyönnit jyskyttivät aivokoppaan asti. Sittemmin olen oppinut kaikenlaista tällä saralla ja olen oppinut hiljentämään mieleni ja ihan meditoimaankin. Mielen hallitseminen vaatii ihan yhtä lailla harjoittelua kuin kehon hallitseminen, vaikka täytyy kyllä sanoa, että kehon treenaaminen on paljon helpompaa kuin mielen.

Jos haluat osallistua harjoitukseen, niin ota mukava asento, laita silmät kiinni ja vain kuuntele. Jos haluat, niin voit alussa ajatella minua ja sanoa mielessäsi, että otat vastaan lähettämäni rentoutushoidon, tai millä nimellä tätä kutsutkaan. Lopuksi olisi hyvä kiittää, koska mielestäni aina on syytä kiittää, kun ottaa jotain vastaan. Tässä ei tarvita mitään sääntöjä eikä taikoja, vaikka ihan hippitouhuahan tämä on, mutta hei, nyt on joulu, joten peace & love ja piparkakkuja kaupan päälle!

Olen tehnyt harjoituksen Youtube-kanavalleni ja tässä linkki harjoitukseen, olkaa hyvät:

Kommentit

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)