Sophisticated & cool syysvaatekollaasi

Koska en tällä hetkellä juurikaan voi lukea enkä kirjoittaa enkä tehdä mitään järkevää ja aikaa olisi "tapettava", niin leikin taas Polyvorella. Syksyä vielä mennään eikä talvikamppeita tarvitse vielä pitää (tosin minulla oli toppahousut tänään jalassa) vaan voi fiilistellä ja kikkailla kivoilla asusteilla ja aika monella näkyy olevan vielä vaaleita värejäkin käytössä ja jopa minä olen pitänyt beigeä takkia, vaikka yleensä viimeistään lokakuussa olen päästä varpaisiin mustissa kuteissa.

 Kokosin tähän syksyisen setin, jollaista olisi ihana käyttää. Ideana on siis hillitty tyyli, jossa myös vähän cooliutta ja jotain jujua eli aikalailla minun tyylini. Liian hillitty ei pidä olla eikä myöskään tylsä! Tylsä saatan kyllä jonkun mielestä olla, sillä minulla on taipumus syyllistyä sävy sävyyn pukeutumiseen enkä oikein pääse taipumuksestani eroon kollaaseissakaan. Uutena väriystävinäni minulla on nude, beige ja sen sellaiset ja olenkin tässä vähän ihmetellyt, että miksi en ole aiemmin ihastunut näihin sävyihin. Mitäs tykkäätte?

Sophisticated & cool autumn style

Kommentit